Germa Hardeman – van Roekel
Verloskundige
Hoi!
Ik ben Germa en na 13 mooie jaren in de eerstelijnspraktijk en 3 waardevolle jaren in het ziekenhuis in Ede, begint er voor mij een nieuw hoofdstuk.
Met veel enthousiasme ben ik weer aan de slag gegaan bij Sela Verloskundigen. Extra bijzonder is dat ik weer samenwerk met collega’s van vroeger.
Ik kijk ernaar uit om jullie te begeleiden in deze bijzondere periode.
Op naar een mooie nieuwe start!